Wednesday, March 4, 2009




There is a channel called travel channel, for those of you who watch cable or satellite TV I am sure you know about it. They make great shows like Anthony Bourdaine's No Reservations and the Amazing Race! Well, I have been helping them out setting up a show over here that I am going to feature on, and although it has been a very ruff ride, things are finally settling out and I think we are going to make it to the shooting next week. And while I have been preparing things for this show, I have also been working on my other things like the last shoot of the latest part of my series, Samurai Spirit.

この前からトラベルチャネルの番組のためにいろいろと動いてて、やっと最後の最後まで来れました。ここで最後に契約書に署名を入れたら、OKです!そして、来週に入って撮影をガンガンして、僕の世界に届く番組に初めて出ることになります。それを考えるだけでもわくわくします。それはそれで忙しかったけど、その合間を見つけてサムライスピリットのシリーズの最近の分の最後の収録をしました。。。今回はマネジャーまで出ました、これは英語で僕はお前合気道を体験してこいっていうシーンです。

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP