Sunday, March 1, 2009

Maruyama in M-1


Sunday was another day at the "Office", Maruyama had a fight in the Muay Thai semi pro division, that means they fight with no elbows. And he knocked out his opponent in the first round! It was a nice kick right up in the rib cage that caught him in the liver, and then he finished it all off quite nicely. It has been a while since he has fought so I was interested in seeing how he was going to do, but he handled himself very good and another K.O. win under the belt is always something good.



昨日は丸山君久しぶりの試合でした、M-1のDiffer有明大会で何と一ラウンドK.O.勝ちしました。しあいが始まって間もなくきれいにミドルキックが入りました、一回ダウンをとってすぐにラッシュをかけて終わらしました。それを見て僕も久しぶりに格闘技を楽しめました、選手として勝つって言うのはやっぱり大切です。本当は月曜日の朝起きたくないけど、今日は天気もいいし気持ちもいいので、今から走ります。月曜日の朝で運動始めるとその週の始まりはいいのできっといいことたくさん待っているんじゃないか?

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP