Thursday, February 14, 2008

Lunch in Shibuya

Today I hooked up with an old friend/student of mine, we hadn't seen each other in a while and it was good catching up. It was my first time to meet his wife, Zoe. She is body builder of world class and a totally cool person.



今日は僕は昔教えていた選手Joeとの奥さんと昼を食べました、久しぶりに会っていろんな話は出ました。今回は初めて奥さんに会って、本格的なボディービルダー葉やっぱり大きいです。でも本当にいい人でした。Joeも大きいけど彼女は負けませんでした。。。

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP