Saturday, February 9, 2008

Snow and Chilli Con Carne


I can't believe it, there I was standing in my kitchen and coocking the dinner. One of my all time favorites, Chilli Con Carne, when I decide to call my friend Robert. I thought that he might be getting hungry too so I was gonna invite him over, but he as myself, was already hungry and had decided to swing by TGI Fridays, to get a nice steak. Timing was a bit bad but no worries, that means that there is more for me...Then he tells me that it's pretty crappy outside? Even tries to tell me that it is snowing??? So I look out of my window and true enough it was actually snowing pretty hard. I took this picture out of my window, just now 5 min. ago, and by the time I finish this entry I am going to go back in my kitchen, where the Chilli should just be ready to eat, a nice beer to go along with that and a couple of shots of Tequila and then I am sure that I will pass out in front of the TV. Having peacefull dreams of Boats and Brothers...


今日僕は大好きなチリ・コン・カーネを作りました、僕は昔から作っているんですけど今日のチリは本当に美味しいそうです。一人でクッキングをしていながら友達のロバートももしかして腹減ったんじゃないかと思って電話してみました。彼は僕と同じでやっぱり腹が減っていたんですがタイミングはちょっと外れた、もうTGI FRIDAYSっていう店に入っていて、ステーキを注文したって。。。それはそれで全然問題ないです、僕は平気で彼の分を食べれる:)そしたら、今外天気は悪くなっていると言うんです、何と雪が降ったらいしていると言うんです?僕は一生懸命キチンで料理をしていたのでまったく外の天気は気にしていなかったです、でもぱっと窓から顔出してみたら大雪ですよ!びっくり、びっくり本当に今日はチリを作ってよかったと思いました。10倍美味しくなった、一回外で行き遊びしてからビールとチリを食べるつもりでいる。そして、テキーラを2~3ショットで多分今日はテレビの前で気持ちよく寝るね!出来ればハワイの夕日を見ながらお兄さんとお酒を飲む夢みたいです。。。

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP