Wednesday, February 27, 2008

NHK Japanese Fast food guide! 大江戸うな重


I have my own small program on the Japanese educational channel, and it is about me intruducing the world to traditional Japanese foods. Originally it was called the Fastfood guide, but since we ran out of fast food items to show, we have now moved on to more regular meals. And today it was a dish called Unajyu, charcoal grilled Eel dipped in the secret sauce. It was really yummy and I totally enjoyed it!


明日はイベントはあるけど、今日はNHKの番組の収録もありましたのでけっこう忙しいですね。大江戸っていう南青山にある、昔からの有名なうなぎ屋に今日のねたがありました。僕はうなぎ大好きので喜んで完食しました、本当においしかったです。もし、うなぎを食べたくなったら、塩野さんのうな重は最高においしいです。詳しい情報は http://r.gnavi.co.jp/g144601/ でどうぞう。塩野さんも格闘技大好きで話はけっこう盛り上がりました。今度は家族で行きたいと思います、今日はありがとうございました。

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP