Thursday, June 12, 2008

水野春郎監督、さよなら、さよなら、さよなら

昨日テレビを見ていたら、なんと水野春郎監督が亡くなられたNewsをやっていました。僕は本当にわずかですが”シベリア当直急5”に出させていただきました。でも本当にいい人でした、僕は本当にエキストラみたいなもんでしたが。テレビの正式な記者会見に参加してくれって言うことで、ぼくも一緒にやりました。当時は水野監督が本当の格闘かを映画に出したって言うことでした、ガッツさんも出ていましたが、僕よりもずっと大きい役でした。でも、水野監督がそこまで映画を愛していた人生って本当に幸せだと思います、僕も映画が大好きです。安らかに眠っていてください、お疲れ様でした。
Mike Mizuno was a very famous movie critic whom later on turned into a director, he had loved movies his whole life and I guess that when it finally became his turn to be in front of the camera. He must have loved it, like nothing else in life. He made a series of movies called "Siberian Super Express", and I was asked to play a small role in the last one of the series, no.5. I got to meet the whole crew and work a bit with the Director, and I remember that he was always really nice to me. Although it was a very small part, I still felt the warmth from him and all his staff working on the set. I am sure that there will be a lot of people that will miss him, I hope he may find peace now.

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP