Monday, June 9, 2008

CHANGE !

昨日21:00時からフジテレビでやっていました、僕は本当に楽しかったです。現場のことを思い出しながらドラマを見ていたので、ここはこんな感じだったとか。このシーンは僕が失敗したとか、やっぱり最終的にあんな感じにつながりました。やっているときははもちろんリハーサルはやるんですけど、大体の流れは頭に入っているけど最終的なカットはどれを使うか分からない。期待していたシーンはなかったりして、期待しなかったシーンは入ってたりして。いや~何よりも本当に楽しい仕事です、もっとこれからやりたいです。
それと、皆さんこのドラマに合わせてホームページをNeurogicの木村様にお願いして作り直してもらいました。NorwayのカメラさんSimenが香港でとった写真はメインに使わせてもらいました、僕的に本当にかこよくなりました。

So it finally aired on TV last night, I was glued to the screen and totally sucked in to it. When you are on the set you end up taking the same scene over and over again, so when you actually get to watch the final cut, you don't really know which cut is going to be used. Sometimes you are expecting more from some scene's and other times you don't realize that they were going to use other scenes. It was a lot more work than you get to see on the actual show, but that is just the way it is. Each scene has to be just right, and we spend a lot of time running through the scenes, rehearsing the camera angles, tempo of the dialogue and basically all the movements. And then by the time you are in the final take, things more than often turn out better because everyone is so much more intent.I love the work and hope there will be a lot more out there for me. Oh, did anyone notice that I changed my website? I think it looks awesome!

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP