Wednesday, June 11, 2008

Guess who is back !


I had almost forgotten about it, but then last night I stumbled over the commercial on TV, and I got pretty exited about it. I have not played a good game in a very long time, and although I have spent a lot money on a lot of different games. I have not been quite as exited about any of the games out there on the PS3, but this time I know what I am getting because I have played all the prequels. And they were quite good! To put it mildly...for other gamers it will be easy to remember the fight against the old sniper in the woods! Even today when I ask other gamers, everyone seems to have found their own way to have defeated him.I wonder what kind of fights Snake has in store for us this time?

今日からです!本当なら秋葉原に行ってお店の前で並びたいところですが、たぶんビッグカメラでも普通に手に入ります。このゲームをかなり待っていました、昨年PS3を買って一発目のゲームはかなり面白かったけど。それから、なかなかいいゲームは出てこない。。。Uncharted、はよかったけど!今回は間違えないです、今までのMGSは全部やりました。前回はおじいさんのスナイパーとの対決は最高によかったです、いまだにどうやって勝ったのかをいろんな人に聞くと勝ちかたはみんな違うので面白いです。今回はどんな戦いは待っているのかな~?早く欲しいな!

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP