Wednesday, June 11, 2008

Ice Festival in Ueno

It was really cool to go to Ueno Park this Sunday, a friend of mine runs a ice company and asked me if I could swing by the annual ice festival. I had never seen it before, so I took the whole family out to Ueno park the other day. It was a hot humid day, but they had arranged for 30 ton of ice to be brought out to park. And just getting close to the area, you could tell the difference in temperature. The first thing we did was get ourselves a ice mug cup and fill up with beer. It was awesome to drink beer out of a mug of ice! The they also had a snow maker and all the kids were playing in the snow making snowballs and throwing them at me...
日曜日は上野公園で氷祭りの日でした、一年に一回しかやっていないお祭りです。僕の友人は氷の会社をやっているのでだいぶ前から誘われていたので、家族をつれっててみんなで上野公園に行きました。お祭りの現場をちかずくだけで温度は下がりました、日曜日は暑い日でしたけどあの周りは気持ちよかったです。そして、一番最初に氷で出来ているマグカップでビールでした。。。これはなんと気持ち良い飲み方です?雪のマシーンもありました、そこで子供たちは大騒ぎして雪のボールを作って自分にいっぱい投げられました!

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP