Tuesday, June 24, 2008

The real Mad Max!

実話マッド マックス!?っていう雑誌の取材を昨日ジムでやりました、次回のSMOKERSのプロモーションとK-1ハワイ大会に向けての話でした。これは、練習前にとった集合写真です。雑誌は’08.7.7発売ですので是非買ってください、僕はカラーページで出ていますが、今回はちょっとハードの雑誌ですので僕も帽子をかけたまま撮影しました。Don't Miss It!ちなみに次回のSMOKERSのチケットはもうすぐ発売されますので注目してください。それで、この前未成年はイベントに行ってもいいですかって言うことを聞かれました、それは大人と一緒であれば大丈夫と思いますがお酒は飲ませないですのでご注意ください、よろしくお願いします。There is a magazine in Japan called "The Real Mad Max", and they came to the gym yesterday and did an interview about the next SMOKERS event and the fights in K-1 Hawaii. It is a bit of a ruff magazine for the sub cultures of Japan, the wanna be real Mad Max's out there, so I wore some clothes according to it and took some nice shots at the gym. This was during the photo shoot were the whole team lined up, if they are all lucky then they will be in the magazine too. It will be on sale this July 7th. so if you happen to swing by a book store around then, please pick up a copy! And then about the SMOKERS on the 25th. of July, tickets will be on sale soon, so keep checking here for updates if you are planning on coming.

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP