Monday, February 9, 2009

Samurai Spirit !

Today I am up at the crack of dawn, gotta go and shoot on my program Samurai Spirit! And today I will be experiencing Aikido. There are some foreign Uchi Deshi, Living in Students, right now here in Japan and I am going to interview them about their life and choices for why they ended up over here like that. It is going to be fun to talk to them about all the things they have been through.

今日はサムライスピリットの抄録があります、今回は合気道を体験することになった。僕は合気道経験全くないですので楽しくってしょうがないです、指一本で僕はギブするのか、それとも空手の経験をいかせるのか?今日の収録に海外から来ている内弟子との対談をして、いろんな話をするけどその内弟子って言うのはかなり懐かしい感じがします。僕みたいに厳しかったのかな~?納豆は食べれているのかな~。。。いろんな面白い話ができそうな気がする!

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP