Friday, February 6, 2009

Shizuoka Japanese green tea



I spent all day in Shizuoka working on the NHK program "Delicious Nippon", and this time I was introducing Japanese Green Tea. I actually never realized that there were so many flavors and colors of Japanese Green Tea? I was never a fan of it always thinking that it was too bitter, but I ran into a few tea's that just tasted right. And that I must admit was a pleasant surprise.


昨日は朝の5:50に起きて静岡のロケに入りました!撮影は夜の21:00までかかりました、かなりいい感じの撮影をしました。僕は今回”Delicious Nippon”の収録でした、それで前回と同じく静岡だったけどシイタケではなかった。今回は緑茶の紹介でした、山ににも行きましたし。正しい緑茶の入れ方から飲み方まで教わりました。僕はあんまりファンじゃなかったですけど、今回はいろいろと探りを入れてみると緑茶の奥深さにおどろきました。僕でも本当においしい緑茶を飲むことができました。

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP