Tuesday, September 9, 2008

I was flicking chanels on the set...


When I ran across The Karate Kid! As most of you know I Love the movie and it was my original inspiration to start Martial Arts. So I got into a bit of a nostalgic mode, this is me when I was 16 years old and training Karate with my friends in Denmark.

またテレビでベストキッドをやっていました、それで懐かしいと思いながら皆さんに僕の16歳の空手時代の僕を見せたかったです。どうですか?173cm67kgでした。。。今の105kgとえらい違う。これはデンマークの道場です、友達に写真をお願いして。多分この写真をとるために50回ぐらい飛んでいました。当時はデジカメなかったのでフィルムを全部で10本とった。幻想も高かったけど、自分の中ではかなりいい写真だと思います。

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP