Saturday, September 20, 2008

A long week


So it looks like we made it through another week, I had quite a week and was finally glad to know that all the training was over. And to top it all off I caught a glimpse of how beautiful the sun can look like, and probably the reason for why Japan is called the land the rising sun. Although the sun was not rising here it was on its was down, it was still breath taking awesome. I know this picture does not justify it, but I had to stop on my bike and just take a look at it.


今週はやっと終わりました、なかなか長い一週間でした。いろんな人に会えて、いろんなトレーニングもしてきたし。土曜日の最後の練習は終わったとき僕は嬉しかったです。体は軽く疲れていたけどジムの帰りにこんな夕日を見てしまった!本当にきれいでした、きれいって言うよりも一言で言えば。素敵。素直に敵、それぐらいハートに刺されるって意味で素敵です。写真は携帯でとったけど雰囲気が伝わると思います。

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP