Friday, September 5, 2008

Japanese Pasta !


There is a chain of restaurants in Japan called Goemon, and they specialize in Eastern style Pasta's. I have been going there for years, and there was actually a time when after training on Saturdays we would all go. It was just like part of the schedule, finish training on Saturday afternoon and then over to the Goemon. My favorite two dishes are these two you can see here on the picture. I can never make up my mind of which one to get, so I often end up ordering them both! Like yesterday when I had lunch with my friend Issa, I was really hungry because we had been working out hard in the gym. And then again couldn't make up which one to get, so I just went on ahead and got the both. The one the left is a chili tomato carbonara...Uhmm Yummy! And the right one is a cod egg cream sauce one. Oh, Man I am getting hungry just looking and talking about the dishes!
さー昨日の昼はイッサ君と練習をした後に五右衛門に行きました。僕は昔から大好きです、和風のチリトマトクリームカルボナーナラとタラコクリームベースは本当に最高です!7~8年前は毎週土曜日の練習が終わったときにチームと皆で食べに行きました。でも行くたびにどっちを頼めばいいのか分からないから、お腹すいてれば二つ食べます!昨日もそんな感じでした、練習はかなり熱かったです、体は本当に疲れていたので二つにしました。こうやってかいているだけでまた食べたくなるんです。。。あのちょっとしたピリ辛チリトマトクリームソースは大好きです、それにタラコのクリームソースもめちゃくちゃ合います。駄目です、今日も食べに行こうかな~

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP