Monday, September 1, 2008

I kind of miss Hawaii

Now that I am back here in Tokyo in the daily grinder I am thinking that I miss Hawaii a lot. We were so lucky to stay in the coolest place with a pol and everything. The kids loved it and I could both train and relax at the same place. It gets nice and cool in the evening, and the pace of the Island is a lot more slowed down that Tokyo. It might have been nice because I was just there for one purpose, but it definitely gave me something to think about. I started back in training today, taking it slow. But I feel a big improvement on my leg, look forward to when it gets real good so I can start kicking again. I think that wont be for another month or so...最近天気のことばかり書いて、なんかハワイは恋しくなりました。本当に最高のところに泊まりましたし、夕方になると涼しいし。いや~東京はやっぱり忙しいです。昨日は昼から友達とお互いの子供をDisneylandに行こうかという話をしていましたけど、天気予報では雨!そしたら、子供は走り回っても良いようなレストーランに行ってゆっくり食事をしてから。TokyuHandsのメッセに行って選らないものを買うか?っていうことになった、しかし全然天気は悪くならなかった。むしろ最高によかったです!Handsの買い物が終わって外に行ってまだ雨が降らない。。。そこで友達の子供に”ニコラス!雨降ってないよ!”を言われた直後大雨でした!私たちは皆タクシーに乗ったすぐ後だったので分かれるタイミングはばっちりでした。

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP