Sunday, August 17, 2008

Drag Racer Pettas バイク王


I actually came back to Japan from Hawaii a couple of days before my family and kids, because I had to go and do a guest appearance at the drag race in Motegi yesterday. Although my leg still hurts and I couldn't walk around too much, it was a real good thing to actually go out and meet the fans again. But apart from the fact that it was a guest appearance, there was one more reason for me to go there. I was there to announce that I will be racing with everyone else next year! Yes, King of Bikes the Japanese bike company called Bike-Ou, has asked me to join up with them and form a team to drag race. At first I was a bit scared about the whole idea, but now that I actually got used to it I am really exited about it all. There are many catagories of drag racing, and I will be working my way up to the top class. Hopefully over the span of 3 to many 5 years, they will back me and my team fully. The number one racer in Japan, Nakamura-san will be coaching me and also taking care of my bike or should I say bikes. Because I will be going through a lot f differnet bikes by the time I get to the topclass. So there you have it, once I get over this injury of mine I am going to start my training as a sports drag racer!
昨日は茂木Twin ringsレース場に行きました。ドラッグレースに顔を出しました。何と友人の中村選手と久しぶりに会えて嬉しかったです。中村選手は日本にナンバー1ドライバーです、昨日もその実力を見せえくれました。もちろん結果は優勝です。今回は試合以来ファンの前で顔を出しましたが、久しぶりに自分は素直に笑顔が出ました。頑張ってください、と足は早く治してくださいとたくさんの人に元気が出るような言葉を頂ました。そこで、僕を呼んでくれたバイク王さんの民さんと決めました。僕はもう見るだけじゃ駄目です、本当は走りたいでしょうって言われまして!バイク王はニコラスとチームを組んでドラッグレースのパイロットを目指してもらいたいです!と言われました。。。いやちょっと待ってよ?僕は走っていいですか?というような話をしながら、僕は中村選手みたいなトップクラスのレースは無理ですよ。だって400メーターで300キロ以上出すでしょう!!!無理です。と話から上手い具合に横から交わすつもりだったのが!ニコラスさんドラッグレースは下のクラスもありますよ、そこからでどうですか?最初はスクーターで走ってもらいたいです。悪いけど、スクーターだったら絶対にやりたいです。簡単に言えばそこで話は固まりました、そしていきなりの雨の中でトークショーが始まりました。何と僕はバイク王とチームを作って来年に向けてレーサーになりますような発表をしました!心の中でわくわくしてきました、新しい趣味が出来て本当に嬉しいです。そして、中村選手は先生になってくれる話までくれました、RED MOTORS、中村さん自身のバイクショップは僕のバイクをいじってくれという話もされました。このチームは成立したことによって間違えないでしょう。バイク王はメインスポンサーで中村&RED MOTORSはバックアップ。安心してレースに参加できそうです。今日はでも朝早く起きて日記を書いていますが、もう病院のほうに行きます!体は治らないとバイクのレースの話はまず無いですけど。。。試合以外の趣味が出来て本当に嬉しいです。

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP