Friday, August 15, 2008

Good Bye Hawaii !


I guess it was a good trip after all, I am getting ready to fly out of here, and back to Japan. There are many things I need to do once I get back, but most of all I need to get to the hospital. This morning the Internal bleeding had come out to the surface of my groin area, and it is right on top of the area where I had a Hernia operation years back. I am not too impressed with it. But let's not get too exited about it until I have the results from the MRI. Hawaii has been good to me this time, apart from the pain in my groin area it has been good to breathe in the air and see the Ocean. We were able to drive around a bit yesterday, and by coincidence we bumped into these cute fellows. They were just kind of crawling up on the beach and munching on the sea grass.


今はスーツケースの準備をしていました、後3時間で日本に飛ぶ飛行機に乗ります。日本ではやることがたくさんありますけど何よりも早くやりたいのは、病院でMRIを撮りたいです。今日朝内出血は移動していました、昔ヘルニアのオペの傷口の上に今黒くなっているので怖いです。今のところはどっちにしても何も出来ないですので余計な心配はしたくないです。本当に調べてからじゃないと分からないので、とりあえず帰ってからです。今回はハワイはよったです、おいしい空気を吸って海にも入れて。試合は上手くいかないですけど、人生は山があれば谷もある。僕の人生は本当のロラーコスターのような山と谷の連続です。昨日は友人に運転してもらってハワイの周りをドライブしました、そしたら、いきなりこんなかわいい子達はいました。車を止めて、触れるまで行けて本当にかわいいかたです。英語ではアニマルヒーリングって言うのがあります、僕もきのういやされました。

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP