Thursday, August 21, 2008

Kids are back home !


I went out to Narita airport this morning to pick up m kids and wife, they had stayed on in Hawaii with Koichi but all came home today. The house has been so quit being here all alone, but now everything is back to normal. The first thing we did after getting i to Tokyo was to go and have some Ramen! I don't know why but we seem to go and have Ramen every time we come back to Japan. When we came back from Denmark, it was straight out to Naka Meguro and then into our favorite Ramen shop, Pai-men. It is a good pork broth and thick noodles, with lots of toppings on. And so was it when we came back from Guam, and true to the tradition we also went to Paimen today!
いつも日本に帰ってくると同じラーメン矢に行くんです、今日も行きつけの中目黒にあるパイ麺に行きました。なぜか、飛行機から降りるとあの麺は食べたくなるんです。デンマークかれ帰ってきたときはそうでした、グアムから帰ってきたときもそうでした。それで今日は僕は別にどこからも帰ってきたっていう話じゃないですが、家族を成田空港に向かいに行きました。そして、車に乗った子供はお腹すいた~というと、じゃいつもの店で良いですか?やっぱりそれで決まりました。

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP