Thursday, August 7, 2008

Last day before the rush !



It is just a couple of days to the fights start, and I had a nice day training and relaxing. I don't know if you can call the training part relaxing, but for dinner we went down to the Aloha Tower. The Tower is located right in the Harbour area, and you can actually take some ferries to the other Islands like the Big Island or...I am not sure what the rest of the Hawaiian Island are called, but apart from this stupid tourist photo that I took, we looked down into the water at the Harbour. And it was like looking down into an aquarium, there were a fountain of fish in all sizes. The biggest ones around a meter long! It was so beautiful, I whish we could go snorkeling right there in the Harbour area. Today we are having the official Photo shoot and some interviews, after that there is an event for the fans or something. I wont be checking into the hotel until tomorrow, so I get to stay away from the frenzy a bit longer. It can be a bit too much leading up to the fights, but I am used to by now and know what to expect. This morning I weighed in at 221 pounds, and that is exactly where I wanted to be!

  Oh, then they put up another thing on me on the FEG website.





昨日は最後の自由な日でした、練習はいつも通りにやって気持ちよく体を動かしました。それで、夜はみんなでアロハタワーのほうに行って食事しました。ここで、Koichi君にこの訳分からない観光客みたいな写真をとってもらいました。でも、その船の話よりも、港の海を顔出してみていたら!なんと、水族館に顔たつこんだみたいでした、魚は最高にきれいでした。そこで泳いでみたかったです、うに、カニ、黄色ハギ、エンジェルフィッシュなんでもいました。今日から写真撮影と取材が始まるけど、オフィシャルのホテルは明日になったら入ります。今日は仕事が終わったら、家に帰ってゆっくりしたいです。この最後の二日間は体の言うことを聞いていきたいです、明日は記者会見をやるのでその後はチームとみんなでご飯食べて試合前の話し合いをして完ぺきに準備したいです。今朝の体重は221Pound、役100kgです。かなり良いんじゃないかと思います。あ~、そうだ、FEGのサイトでこんなのがアップされていました!http://www.k-1.co.jp/report/20080806r.html

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP