Friday, August 29, 2008

Turning Point

This morning we did our second turning point test, and although we only had 2 fighters doing the test. My team members all showed up and showed great spirit. It was a very hard test, and just looking at them, I was glad that I am not at their level. It has been hard enough for me along the way, but they all really did their best today. I was very proud of them all and feel very confident that they will all become very strong one day. Then after the test I was lucky enough to finally meet a man I have been waiting to meet for quite some time now. I don't think I can tell you about this person just yet, but he might hold some of the power to where my future will go. I was very exited about it and my friend who introduced him to me, was even more exited about the meeting, so we spent another hour after he had gone talking about life. I decided to go home and just chill in front of my table outside and enjoy a great BBQ. Since I have wireless LAN in my house I can connect anywhere. Sitting here grilling the various meats listening to both my music in the computer and the Semi? big bugs making noisy sounds to attract females, I am writing this entry. How real does it get? I hope you all have a great weekend, and if my Mom, reads this then let me just say that I miss her every time I have BBQ's here. Last time when she was here in Japan, we all had some great times in the back of my house, sitting here talking until our neighbors told us to pack it up!

朝はジムでのターニングポイントテストをやりました、今日は二人が受けました。携帯電話で写真撮りたかったけど、みんなのはぎしい動きにはついていけなくって。テストに受けていた二人以外にうちのチームメンバー皆参加しました、かなりキツイメニューをやらしました。それでも皆負けない心を見せてくれました、僕は本当に感動しました。これからもっと頑張ってもらいたいです、強くなるために入ったら絶対に強くなると思います。その後は自分の人生の将来を手ににぎっている方にお会いしました、この方の詳しい話は今まったく出来ないですが。僕は目指しているゴールにひょうっとしたらつれってくれるかも知らないです。それは僕よりもその方を紹介してくれた友人のほうが興奮していました。僕と打ち合わせの後に1時間ぐらい熱い話をしました。そのいきよいで家に帰って何と今日の熱い天気に今日はBBQをやるしかないでしょう、それで簡単に買いだして、今ノート型を外に持っていって音楽を聞きながらBlogアップです。僕は怪我があるけど、折れない心は人生の幸せをくれている。このBlogを書きながら自分はものすごい元気が出ました。皆さんにこのあふれた元気を分けたいです。。。

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP