Saturday, August 16, 2008

Sweet home !

I got back in last night, and I totally feel at home here. It is hot in Japan, I had forgot how hot it get's here, but just stepping out of the airplane was a crude awakening. I had to fly back here for two reasons, one is to check my body and get an MRI, which I am already scheduled for tomorrow morning. That is a good thing. Second, I am working today at the Motegi race track. I was suppossed to do a celebrity run on the track, but my leg is not up for that. So I will just be showing up for some pictures, and a couple of interviews.

昨日夕方成田空港に着きました。無事に帰れたのでほっとしました、飛行機に乗ると体はむくみますので足は痛くなるのかと思ったら。意外と大丈夫でした、二回ぐらいトイレの前に足を上にして寝てましたけど。フライトアテンダントは首を振りながら僕を見ていましたけど、足はそれで元気になったのでしょうがなかったです。自分だけは早く帰ってきた理由は、今日茂木のレース場で顔を出すため。本当は少し走る予定だったけど、それはちょっと難しいのでとりあえず顔を出します。明日は病院での予約が取れたので、朝行ってMRIをとります、それからどれぐらいひどいか分かります。治すのに第一歩は目の前です。

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP