Friday, August 8, 2008

SAMURAI HEARTS ! in Hawaii

I got home after the press conference last night, and decided to lie down and flick the channels on the TV set. When I happened to find this movie running on the set! Karate Kid part 2 ! It is hilarious, almost like a sign telling me to stick to the Samurai Heart that I have been given. Well, it is all I have and even if I try not to then it still comes out, because it is me. I am Samurai Hearts and proud to be who I am. There is not much to do today but hang out around the pool and just relax read my book, or whatever I suddenly feel like doing. Tomorrow is a big day for all of us, and I just want to do what I do best.


昨日は記者会見から帰ってきたら、ご飯を食べてテレビの前でゆっくりしたいと思ったときでした。チャネルを回したらこの映画にあだりました!ベストキッドパート2です、やっぱりハワイにはサムライハーツは溢れていました。この映画のパーツ1で僕は空手のじゅんすいの空手精神とサムライハーツにあこがれました。気持ちよく見ました、そしてゆっくり寝ました。今日はやること無いので本をプールサイドでも読もうかな~と思います、後は食事をちゃんと食べて明日までいい調子でリングに上がって最高の試合をしたいです。

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP