Monday, August 4, 2008

I know this is going to look funny!






So we spent some time at the beach today, and brought a water melon! Koichi and I could not decide who was going to break it first, but I ended up doing the honors. It was a nice size and all the kids and I enjoyed it. Training is going well too, feeling good and getting good food over here. So now that we are down to the last week, we just need to keep up the work and go with the flow. Before we know it the fights are here and then it is party time.






昨日は練習が終わってまた海に行きました、僕はほとんど泳がなかったけど。スイカ割りはKoichiか自分だったので、ものを割るのは大好きで最後は自分がやりました。海でスイカはやっぱりおいしいです!Lanikaiって言うビーチがありますが、昨日は日曜日だったのでローカルの人たちもたくさんいました。子供向けのビーチじゃなかったので、すぐ泊まるところのプールに戻りました。そこで、自分たちがかった食べ物でおいしいご飯を食べて、テレビの前でゆっくりしました。

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP