Monday, August 11, 2008

Koichi is in Hospital!


I am still in pain from my torn muscle in the groin area, but there is someone who is a lot worse shape than me. Koichi fought a reserve fight on the card, and against Rico he stood strong for 3 rounds. I knew that he had lost the fight, but he didn't back down from him and showed true Samurai Spirit. He ended up breaking a bone in the eye socket area, and went through surgery yesterday. He is recovering good, and we are glad that he gets to stay for another week before going back to Japan. I still don't know how to feel about the whole event, and need some more time to go over the whole thing in my mind.


自分は軽く歩きながらないてん筋をほぐしているけど、自分よりもっとひどい目にあった人がいる!Koichi君は第一試合でオランダの新人Rico選手とリザープマッチをしました。3ラウンド全部戦ってきました、最後の最後まで心折れずに本当のサムライハーツ的な試合をしてくれました。日本人として恥ずかしくない試合をハワイのファンに見せてくれました。しかし、目の下にある骨を骨折したせいで昨日こっちの病院で手術をしました。若いから回復は順調に進んでいるけど、しばらく練習とかは出来ないです、兄弟でけがしましたけど心は折れないです。絶対にまだ次があるのでそれまでに体を治して、頑張りたいと思っています。

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP