Sunday, July 6, 2008

1st.Round K.O. WIN !

awesome fight, the opponent was really strong, but Ryo clocked him good and dropped him the 3 times. The last time he went down, he didn't get back up for a while. It was a good fight, but he actually broke his hand hitting. It shattered two bones on his right hand, so it was quite a long drive back to Tokyo last night. We left just before midnight and I got back to my house at just before 6:00 A.M. And the I hit the bed at about 100 miles an hour. Just woke up now, but I still really tired from the trip. But I gotta get ready for the fights in Hawaii and Mark is waiting for me in the gym.
すごい試合でした、Ryoは1ラウンドで3回ダウンをとってK.O.勝ちになった。3回目ダウンとったときは相手がなかなか起きれなかったです、ちょっと心配でしたが打ち上げでは普通に話しましたので、ほっとしました。しかし、相手は打ち上げで普通でしたのにRyoは病院に行って手のレントゲンをとりました。なんと右手にかなりひどい骨折をしていました!力を使えすぎたかな~?それから、みんなで車に乗って東京に帰りました。家に着いたのは朝の6時前でした。ぐったり疲れて昼過ぎまで寝てしまった、けど、ハワイ大会は近いので今からジムに行きます!

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP