Friday, July 25, 2008

Smokers Party All Night !

Yes, it is all over now, and what a good time everyone had. We ended up winning the battle, Nitta's two fighters both lost on points and K.O. but my two fighters, Maruyama and Black Samurai Emeka both won by K.O. thereby securing the victory. It was a really good time and there was a lot of people that were exited. I got to meet everyone and tried to take pictures with as many of the guests as possible. I was actually so busy myself running around that I forgot to take any pictures myself, but soon I will get something to show.

お疲れ様でした、昨日のSMOKERS2nd. Volume,葉無事に終わりました、熱いなかで皆さんは本当に楽しそうでした。僕はいろんなお客さんに会うのに忙しかったです、忙しくって自分の写真をとるのを忘れてた。。。川野君、や鈴木さんとたくさんの記者の人たちは来てくれたので、写真はもう少し待っててください。でも、本当に暑い中で皆さんはよく飲んでよく食べてくれましたし、絶対にまたやりたいです。もうここで次回の予定にしている日程は9月の19か26日ですが、本当に固まったら教えます。次回もよろしくお願いします。今日から土曜日日曜日テレビの撮影が入っています、のでハワイに行くまでは本当に忙しいですけど練習の時間はちゃんと取れていますので大丈夫だと思います。

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP