Thursday, July 10, 2008

Ryo Pettas

I just went to see him at the hospital, and he looked OK. It was an easy operation and there were no complications, so that is a good thing. I bought him some burgers because I know how hospital food is,having spent quite a lot of time in hospitals I can tell you one thing. You are always hungry and bored, even if you are reading a real good book you are still bored. Anyway, I think he will be up and running soon, so lets just give him a little time.
Ryo君を会いに行って、それでハンバーガーをたくさん買って持ってきた。病院の食事は絶対に足りないです、僕はかなり長い時間を病院で入院した経験があるから大体分かっている。でも元気そうでほっとしました、彼はまだ若いし治り早いと思うよ。今回は勝ってけがしたけど、もしも負けてけがして入院だったら本当に面白くないです。土曜日に退院できると言うっているので本当に早いです、早く家に帰ってゆっくりして本をたくさん読んでもらって頭を働かせてもらいたいです。体は動かないときは頭を動かすしかないです、昔僕もひどいけがをしたとき学校に行って勉強ばかりしました。おかげさまでこのBlogは出来るようになった、日本語の文章は上手くないですけど自分で書いて皆さんに自分の気持ちを伝えたいです。

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP