Tuesday, July 15, 2008

CHANGE ! Final 27.4%

Monday night was the last night that "CHANGE" aired and they had prepared a special one take, one cut, scene of 22min. with Kimura Takuya as the Prime Minister of Japan. In about 60 years of making TV in Japan, this was the longest one cut, one take scene ever done. But the amazing thing about the scene is not that he had all his lines down, but that he acted the scene to it's fullest. He cried at the right time and he truly conveyed a young frustrated Prime Minister! I acted along side him for the better part of 3 days in a Studio, and although we only had our lines and faces to work with. I still feel that our interacting came alive, it was an honor to meet up with everyone again last night. We had the Crank Up Party and everyone was able to life the veil of their true feelings, which where all in the same lines of true happiness. Although my part was small, it was still important and it did leave a noticeable impression. I am seriously going to try and get more work like this, because acting has been a passion of mine since I was a kid. And now that I finally am in a position to be able to do this kind of work, I want to really explore it.

月曜日は”CHANGE"のFinalでした、なんと27.4%をとりました!これは、今年の番組の中でもっとも高い視聴率です。あれは、なんと言っても木村さんの最後の挨拶のシーンは22分のワンカット、ワンテイクでした。これは60年間のテレビつくりでは初めてでした、それでみんなが疑問に思っていることなんですが。かんぺいがあったんじゃないですか?それを答える前に木村さんは本当にすばらしい役者です、彼は一度もセリフを間違えること無かったです。本当のプロです、周りの私たちの演技を次のレベルまで引き上げてくれました。僕は見たとき本人の顔を見て分かったんですが、これは自分のものにしていないと絶対に出来ないシーンですので、これは絶対に覚えているのです!実もそうです、昨日の打ち上げではその話は何回も出ましたけどやっぱりすばらしいです。その素晴らしい役者と人物は僕の心の近くにいると考えるだけで嬉しく思っています。ドラマでみんなと夢をもらいまして、木村さんと演技を通じて心がつながった自分はすごいエネルギーをもらいました。ハワイ大会で本当にいい試合します、皆さんとまた笑顔で会えるように頑張ります。

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP