Wednesday, July 23, 2008

Talk Show for IBM in Sapporo


Last night I flew in to Sapporo, which is located on the north island of Japan called Hokkaido. I was going to have a talk show, in front of about 300 people working for IBM. It was my first time to sit down and just talk for an hour, but I soon found my pace and time flew away. I went almost 30 min. over time and I hope it didn't interrupt their schedule too much after that.

昨日は北海道の札幌にIBMの社員にトークショーをしました、写真は開場前にとったのですが後ろにある席は全部IBMのみなさんが座ってくれました。初めて自分ひとりでそこまでトークをしましたけど、あまりにも早く感じましたので時間をほとんど30分オーバーしました。自分はたぶん自分の話に興奮しすぎました。。。今は空港でもうすぐ東京に帰ります。空港で無線が飛んでいるので便利ですね!

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP