Sunday, July 27, 2008

TV Shooting !


Yesterday I was shooting for a program called "Battle Scramble", it is a pre-K-1 Hawaii program. They came to my house and filmed me with the kids washing my car and talking etc. It was the first time for me to show where I live and my family, although my my wife didn't get in front of the camera we all had a good time. I think I spent too much time talking! So I think it is going to be hard for the guys to cut it up. I would like to see the full no-cut version, because I was asked a lot of serious questions which I answered truthfully. It can sometimes be hard to express myself without having to dig deep, but I have found that it is better to speak the truth rather than some fabricated story about how you want people to perceive you. For those of you that have been coming here for a while, I am sure that you know that I only know how to speak the truth. I am who I am and there is not much I want to change about that, so I always try and stay true to that one goal.


昨日はCXの8月3日放送のバトルスクランブルって言う番組の収録をしました、昼から夜の指導が終わるまで僕の一日はどんな感じかカメラで収まったと思います。子供と遊んでいる自分が車の戦車をしながらいろんな話をしました。ジムでKoichi君との練習風景から空手やキックの指導まで全部見せました、僕は放送を非常に楽しみにしている。うちの嫁は一回も写していないけど、子供たちはその代わり頑張りました。カメラの前になると子供たちは調子に乗るので大変ですが可愛いです。個人的に昨日のインタービューのノーカット版は見たいです、結構真剣にいろんな質問に対して素直に答えました。

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP