Monday, July 7, 2008

あばれ祭り 2nd.

今日の写真はGreen Applesの皆さんととりました、チアリーダーのグループでした。本当に元気いっぱいで会場を盛り上げてくれました。そして、最後に僕はサイン会をやったときに僕も写真をお願いしてみました!君たちは僕のBlogに乗るかも知れないです、と言ったら写真をとってくれた人は一番緊張しました。僕は写真とっているけどお前らは写真に写っているよ。。。うらやましい!という話をしましたけど、写真をとってくれた方にお礼を申し上げたいです!そう言えば、話は変わりますが、昨日は実はマッドマックス発売されましたけど本屋には無かったです!誰か見ました?それと今日朝からすごい雨です、今日は来るまでジムに行きます。。。Here are a couple of shots from the fights on the weekend, one is of me and the cheerleaders group called the Green Apples. They were all full of energy and also a great success in the hall. The other one is a shot of me when I was signing some autographs, I asked if I could have a shot of the situation? And then the guy who took the picture got all like, hey, you guys are in the picture but I have got Nicholas phone in my hand! Thank you for taking the shot, and don't worry it is just as important to take the shot as it is to be in the shot...Then this morning it is raining so hard, I think some places might over flood. I am taking the car to the gym this morning!

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP