Tuesday, July 29, 2008

NHK, Samurai Spirit !


As you probably already know I have been working on a program called Samurai Spirit lately, and yesterday I had to do the final narration for the program. It seemed like the guys were all pretty exited about the program, it looked pretty good to me too and I can't wait to see the whole thing. I learned a lot from the program and hope that they will make a series out of it. If they do it will be my first time to host my own whole 30min. program.


昨日は朝の取材が終わってそのままNHK本店?本局に入って最後のナレーションをとりました、体は最近本当に疲れているけど。昨日はナレーションのときに一個めはワンカットでいきなりワンテイクできました!これは素晴らしいことでした、やっぱり仕事は上手くいくと気持ちいいです。番組はまだ全部見たいないですけど、かなり面白そうでした。これはNHKさんは喜んでくれると、これはシリーズにする予定です、もしこれはシリーズになるのであれば、初めて自分はマイ30分番組のレギュラーになります。これはすごいことです!

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP