Sunday, July 27, 2008

Commercial Shoot !


I spent all Sunday shooting a 15sec commercial which is to air in Japan, from the beginning of August. I can't tell you right now what it is for, but it is something that is just down my lane. It was fun to shoot my first commercial, I have done a lot of work on TV until now, but this was very different because you only have those 15 sec. to convey your message. I hope it looks good, because I had prepared my body for it and got into the mind set of it all.

日曜日は僕が出る初のCMの撮影をしました、かなり熱いニコラスは見れると思います。何の商品のためのCMは今のところは言えないけど、8月に入ってからはテレビで見れるのでそのとき是非注目してください。僕は今までいろんなテレビや映画の仕事をしてきたけど、このたった15秒間以内で自分らしく、商品のこころを見せるのは楽しかったです。いろんなスチールもとりました、体はそのために頑張ってしぼったというよりも試合が近いので体重は今102kgです、普段の108kgの見た目とぜんぜん違う。。。

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP