Thursday, July 3, 2008

ごんぞう、新ドラマ?


昨日はテレ朝の新ドラマ”ごんぞう”って言うのは始まったけど、誰かそれを見ました?僕は昨日夜練習が終わった後に友人と食事をしました。そしたら、ある男性がすみません?ぺタスですよね?と話をかけられました、そこで”ごんぞう”の話をされました。刑事もので犯人はなんと”ニコラス”っという名前を使って犯罪を起こしている!しかも、最後になるとニコラスぺタスにあこがれて空手を学んで強くなって犯罪はできるようになったようなことを聞いたけど。。。何で?僕は犯罪者の頭の中にあるの?僕は正義はです、社会を大好きな僕は犯罪者のモチーフに使われたのはちょっとショックでした。今度、そのドラマに出させてもらいたいです、頭で簡単に見えた役は国際的な犯罪者を日本に捕まえるために来日したFBIのマイケル・ジョンソンは日本の刑事物と力を合わせて犯罪を起こしたグループを逮捕!

来週7/9(水)の昼間13:59から第1話を再放送しますのでお見逃しなく!
(関東エリア)

機会があれば是非チェックしてください。

So Wednesday night a new drama called Gonzo? started and it is a kind of police work story. It was the first episode and I usually am training or teaching at the time they air it, so I didn't watch it, but maybe I should have? Last night I was having diner with a friend and this elder dude came over and said,"You are Pettas? I saw you act in the drama "Change". And then we spoke about that for a while until, he asked me if I had seen the new drama "Gonzo"? I said ,No! and then he told me that I was used as the bad guys main image? and that this Japanese criminal had seen me and because I was his hero, he called himself Nicholas???I have no idea what he was talking about, but checking on the net this morning, I found that they are airing the show again next week, and I intend to find out what was going on ?

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP