Wednesday, July 16, 2008

The Spirit Gym in Harajuku

昨日は体験者を含めてたくさん来てくれました、今年に入ってから本当にいい気合が入っています。最初はGold's Gym内で空手をやるのは、ちょっとていこうがありましたけど今はしかりとなれました。後は稽古だけに集中しています、新しく入った生徒さんと昔から一緒にやっている生徒さんは気持ちよく練習できるようになりました。何で組み手の稽古は熱いです、よく外のほうから止まって見る方がいます。今の時代って言うのは見る人がいるけど実際にやる人は減っています。これからもっとやる人を増やせて、今のところはもういっぱいにしたいです。もし、体験してみたいならいつでも来てください!ちなみに今年の夏休みは8月9日、13と16日に決定しました、ご注意ください。Awesome Kiai is ringing through the Gold's Gym in Harajuku, at least twice a week when we all show up for the classes. Last night it was a full course, and we even had a free try out student with us. We are mostly grown ups in the class and it makes for a good atmosphere, more than half of the students have been coming for years, while the rest have joined us since we moved to Harajuku, but they all mingle well and Kumite practise is coming along just fine.

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP